Pages

Thursday 16 August 2012

Västkusten runt och husdjur med åtta ben

Nu har det hänt en del grejer igen!

De senaste två veckorna har varit väldigt hektiska. Jag har varvat jobb med festivaljobb och inte sovit ens i närheten så mycket som jag borde! Det har dock varit otroligt kul och jag har träffat underbara människor.
Först var det Stockholm Music & Arts på schemat. Mina goda vänner Lina och Oskar hörde av sig tidigare i sommar och undrade om jag ville vara med och jobba med artisttransporten. Självkart sade jag då! Dock ej med att köra utan på kontoret med att koordinera det hela.
SMA var en rolig festival och jag träffade nya ansikten som jag är glad över att jag fick lära känna. Allting gick bra och jag sov inte mycket alls men skoj hade vi! Här kommer lite bilder:

Tidig morgon på festivalområdet

Workworkwotk

Det var sedan dags för Way our West i Göteborg. Det var inte alls planerat att jag skulle åka eftersom jag egentligen jobbade på Bromma, men så tog Mathias mitt pass och vips flög jag ner! Det var fullt på alla avgångar så jag fick sitta i cockpit! yeyy!
Här kommer bilder från WOW:

Första gången jag flög med Malmö! Yeey

REFUSED OMG

Jag, Linda och Elin delade lägenhet :)

Way out West från kontoret

Bilar, Sanjin, Taymaz och Elinpelin

:)

Det var underbart väder nere i Göteborg!

Nu är jag hemma igen och jobbar för fullt! Idag har jag dock varit ledig så jag gick en sväng till Erikshjälpens second hand och sedan städade jag. Jag hittade TRE spindlar på minde än en kvart varav en i min säng! inte okej! inte okej!

xoxo
Maria



No comments: