Pages

Friday 28 November 2008

Byyourside.

Jag kommer missbruka denna bloggfunktion! Åtminstone nu när jag är här i sthlm och sitter vid datorn så himla mycket utan någonting annat att göra :')
Eller... jag gör ju endel saker, som:
- Söker jobb
- Lyssnar på Hanson
- Fryser och hoster
- Planerar hur jag ska lägga upp intervjun med USA-tanten
- Bråkar med Malins katt

Som ni ser har jag ju det jag gör! erhm... Jag sitter just nu och funderar på vilket avsnitt av Top Model, OTH, GG och Heroes jag är på, men det ar inte det lättaste för jag har knappt koll på vilken veckodag det är.

Hah, en rätt skoj grej som hände igår btw, jag berättade för Malin om hur de asiatiska toaletterna fungerade och hon höll på att skratta ihjäl sig! Jag med för den delen också.
Grejjen med de asiatiska toaletterna är att det är som en toalettsists som är i marken med två liksom platser för att placera fötterna på på var sida om den. Så man står liksom hukad när man är på toa.

Det roligaste är dock skyltarna de har vid de västerländska toaletterna i asien, där det är skyltat att man INTE ska sitta ovanpå toalettringen med fötterna på den utan sitta som på en stol. Jag har en bild här på en vanlig skylt :')
Liksom KOLLA! :')

No comments: