Pages

Friday 9 October 2009

2009.

Jag uppdaterade just min planering för året på Helgon och det slog mig hur mycket jag hunnit med i år. Åren blir bara bättre och bättre måste jag tillägga och 2009 har lätt varit ett av de bästa åren av mitt liv. Jag har vänner jag älskar som älskar mig. Jag bor i ett annat land. Jag gör precis vad jag vill göra. Jag är fri. Jag är lycklig.

Såhär ser mitt år ut so far:

»RsTa PLaneriNGeN 2oo9
1. FLYTT till sTHLm, 13 Januari.
2. PLåTninG hos moDeL House, 15 Januari.
3. PYJamasPaRTY i sanDvIKen, 16-18 Januari.
4. meTRo sTaTIon DeBaseR, 8 Februari.
5. LeKa med monI i sanDvIKen, 17-19 April.
6. LuL och noRRLanD , 22-27 April.
7. new YoRK med sKunKen, 30 April - 4 Maj.
7½. BamBoozLe, new JeRseY, 1-2 Maj. (THE USED<3)


sommaR
8. RocK am RInG i TYsKLanD, 2-8 juni.
9. aRTIsTTRansPoRT aRvIKaFesTIvalen, 2-4 juli.
10. caLIFoRnIen och new YoRK med Hanna, 18-26 augusti.
10½. wans waRPeD TouR i san DIeGo och Los anGeLes, 22-23 augusti.


»11. FLYTT TILL someRseT, enGLanD, 16 september.
♥12. THe useD i mancHesTeR, 21 september.
♥♥12. THe useD i BIRmInGHam, 22 september.
♥♥♥12. THe useD i LonDon, 23 september.
13. 3oH!3 i caRDIFF med sKunK, 2 november.
14. RIse aGaInsT i LonDon, 21 november.
14½. RIse aGaInsT i caRDIFF, 22 november.

Don't it look fun? ;) and there's more to come.
Nu ska jag bara hitta lite folk att hänga med och saker att göra här i England så blir allt superfint :D Dock trivs jag just nu med att bara sitta och nörda om dagarna. Jag har tid att tänka, tid att måla, tid att lyssna på musik, tid för mig.

love u <3

No comments: