Pages

Saturday 3 March 2012

Ed Sheeran och checkins

Ikväll ska jag gå och se Ed Sheeran med Hanna, Sara, Elin, Emma och Terese! Det kommer bli så fint och bra. Jag lyssnar just nu högt på honom och sjunger med. Han är en sådan otrolig artist och jag längtar tills att få se honom live för första gången.
Hoppas han spelar denna låt; Wake me up,


Imorgon åker jag till San Francisco och jag håller nu på att tvätta och packa det sista! Det är svårt att bestämma vad jag ska ha med mig. Jag önskar det verkligen var jättevarmt, men denna tid på året är San Francisco och norra Kaliforninen tyvärr inte så varmt! Det får bli att packa ner några tjocka tröjor.

För er som vill följa min rutt så kommer jag flyga på detta vis (alla tider är lokala):

Stockholm - London LHR
09:10 - 10:50

LHR - Chicago O'hare
13:15 - 16:05

ORD - San Francisco
18:05 - 20:55

ÅH jag är så himla excited! Det kommer bli så overkligt att stå där på San Franciscos flygplats och möta Ian. Vi har inte setts på sju månader och nu kommer jag få träffa honom imorgon. Det är galet!

Jag har laddat kamerabatteriet och ska ta många bilder under min resa. Har varit så dålig på att fota på senaste och ska bättra mig.

xoxo
Maria

1 comment:

Malin said...

hälsa Ian och SF <3