Pages

Monday 6 April 2009

I ett försök att vara miljövänlig.

Jag har planerat att åka hem den 24 april och sitter och tittar just nu på priser med både tåg och flyg.
Helst åker jag tåg eftersom det är sjukt mycket mer miljövänligt men INTE om det är fucking DYRARE än flyget?! liksom alla tjatar om att bla bla ta hans om vår miljö, men fine, då får de faktiskt ta och sänka priserna så att man har råd att göra det också. Det g'ller även i butiker.

Så nu blir det flyg och dåligt samvete.
Idag åker Sara btw hem till Luleå och Linda åker på onsdag morgon.
Jag är leeeeeeeedig idag <3 Plus att jag fortfarande har ont i magen över att jag vill se mina favoritartister så mycket.

Åh.. jag vill veta hur det blir med USA. jag blir heartbroken om jag inte får åka.

Should have done something but I've done it enough.

No comments: