Pages

Monday 27 April 2009

Sverigetrotters.

Yo.
Jag sitter just nu på Kallax airport aka Luleå Airport och snor deras trådlösa uppkoppling. Detta kunde man inte göra på Arlanda när jag åkte upp hit men Luleå, de är då trogna!
När jag checkade in så var Mia där, Hannas mor och kjag fick en kram btw! Det var jätteroligt att se henne för det har varit så himla läöngesedan.

IDag har jag packat och kommit från farmor förstås. Min farmor är HELT BÄST i HELA VÄRLDEN (tillsammans med min katt och the used) JAg har varit en sväng förbi min faster också, hon är iofs bäst hon med. JAg älskade hennes humor, den är helt klockren.

Nu ska jag snart stiga på planet, hejs!

NEW YORK alldeles jätesnart, och skunken <3 jag fucking dör. (okej jag gör väl inte det för jag har lovat skunken att itne göra det) Meeen mitt msn e dött!

No comments: