Pages

Sunday 5 April 2009

Too much of not enough.

God eftermiddag, eller well, kväll.
Jag har varit och jobbat idag, faktiskt har jag jobbat hela veckan men det har gått bra. En av mina tanter åkte till sjukhuset idag och ska opereras. Jag blir lite nervös för hennes skull.

Men nu över till det väsentliga! Jag ÄLSKAR musik. Seriöst, jag ÄLSKAR MUSIKER. Det är fucking insane hur ont i magen jag kan få av att veta att en artist jag ÄLSKAR finns inom en radie av typ 200 mil?
Jag fick just veta att The Adacemy Is... spelar i London om typ två veckor. Det gör ONT att jag inte kan se dem, att de kommer finnas liksom så nära men still så långt bort.
Kan musik bli för viktigt liksom? och då ska vi itne ens börja snacka hur fucking ont det gör att bara titta på The Usedvideor eller vad som helst och inte ens veta när jag kommer få se dem igen.

Helst vill jag ju träffa mina idoler, och det är verkligen som drömmar.

MUSIK<3

No comments: