Pages

Sunday 21 June 2009

T-tell your boyfriend..

God morgon!
Egentligen vaknade jag åtta imorse men kom fram till att det var alldeles för tidigt att kliva upp när jag lagt mig halv sex. Två och en halv timme är ingenting att bygga en fredag på.
Jag drömde jätteroligt inatt! Först kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände, men jag plus någon befann oss i ett öde land där det var ruiner och skit av alla länder. Sverige var representerade med flaggor ova¨på stenpelade och skit. Det kändes som omgivningen i något datorspel i alla fall och jag och x skulle hitta en plats att tälta på.
Först trodde vi att vi var ensamma på "jorden" men sedan träffade vi på ett gäng svenskar som påminde om våra campkompisar på RAR. De satt och campade på ett ställe med vääärsta utsikten, men vi ville ha dem till vårt Sverigecamp vi skulle slå upp längre bort. DE protesterade inte utan följde snällt med och var jättetrevliga!
JAg tror att Monkey var med också för det var en snubbe som raggade som fan på alla ;) haha.
PLötsligt var vi i ett hus och så hade hela stället vi var på blivit typ ett datorspel. Det gällde att ta sig från plats A till plats B innan världen rasade för det skakade i marken och grejjs. Det gick bra iaf och vi kom till ett stort stort hus.
En av våra tältkompisar hade nu blivit Oli Sykes och nä de var ju inte helt fel! Han visade mig hur man putsade silver tror jag det var, eller om det bara var någonting på balkongen utanför. ANyhow. När vi står där så börjar det REGNA fladdermöss och vissa brinner!!! vi bara WTF?! och springer iväg. Eller Oli väntar, sätter på en BMTH-låt (Jag minns inte vilken nu :(:(:() och SEN springer vi!:D
Nu ska vi ta oss tillbaka fån punkt B till A och det var grymt svårt. Jag snodde en moped som gick jättefort och när jag slog på radion var Antons röst där som berättade att man måste kolla på videoerna från RAR nu för sedan tar de bort 15 minuter i början och slutet för redigering. :')
JAg körde en sväng förbi en automat också men hade inga pengar att ta ut tyvärr.

Såå, vad har ni drömt?

Igår var jätteroligt btw. Först kom Daniel förbi här och vi drack lite öl innan vi tog oss mot pendeln. Där mötte vi Hanna och åkte till Södertälje. En pojk som heter DAnne mötte upp oss i Älvsjö också, han var riktigt trevlig!
I södertälje gick vi till Stagedive förfest, drack öl, lyssnade på bra musik och dansade till fötterna glödde. Dem spelade USED <3 pluis två Metro Station-låtar! Vi requestade 30h!3 men fick det inte :(

Jag var hemma rätt sent och såg heroes innan jag lade mig.
Nu ska jag se mer heroes och äta frukost :D
puss

No comments: