Pages

Monday 1 June 2009

Undead on the road.

Gooood förmiddag.
Jag sitter och bloggar från BUSSEN right now :') Vart är världenpå väg?
Jag sitter på en buss på väg mot Jönköping och min älsklingsskunk :D Vi ska chilla i hennes kyrkostad innan vi imorgon ska åka till ROCK AM RING. AWESOME.
Det är en rätt lång bussresa, tror jag är framme 1530 eller liknande men jag har en sjukt snygg rockerpojk på bussen att glo på :D Så det gör ingenting att det tar tid, hehe.

Jag trodde jag var ute i god tid imorse när jag klev upp just efter halv åtta men icket. Allting tar sådan tid för mig :') Bara för att jag sätter mig vid datorn och fastnar (A) erhm... INTE MITT FEL! JAg är en nörd, thats it liksom, varför ens förneka det?

Nu ska jag ta och glo vidare på en just nu sovande snyggpojken och chilla med den skånska tanten bredvid mig. Jag ska dricka juice också!

PUSS
ps. Hollywood undead är peppe .ds

No comments: