Pages

Friday 29 May 2009

Tumbeling down.

Ikväll är en mix av blandade känslor på ett berg av trötthet.
Malin flyttar imorgon. Bajstrist. Jag får iofs en anledning att åka till västkusten, när i helvete jag ska få tid/råd med det...

Jag känner mig så ensam.

Idag har jag och Malin varit och röstat, vilket DU OCKSÅ BORDE GÖRA. Det är lika enkelt som att borsta tänderna, om inte enklare! Det enda du behöver göra är att gå med ditt röstkort och leg (vissa ställen kräver bara leg) och rösta på whatever suits you. Vet du inte? rösta blankt! eller gör ett test på DN.se eller whatever. men RÖSTA!

VOTE VOTE VOTE
unless you are a GOAT cause goats can't vote.
VOTE VOTE VOTE
unless you are a DONUT cause donuts can't vote.

Det är väl bara att gå och sova då. Det blev inget party ikväll för mig.
Imorgon jobbar jag igen. Tyskland på måndag.

Should have done something but I've done it enough by the way your hands were shaking

1 comment:

Emma said...

Åhh, jag saknar er :((