Pages

Thursday 21 May 2009

Love you to death.

God morgon,
Imorse vaknade jag upp med världens jobbigaste känsla i kroppen. Usch. Det var längesedan jag kände den på detta sätt och på morgonen. Förr var den liksom standars ibland. Well den lär gå över.

Igår hade vi jättejättetrevligt när vi satt i Tantolunden och hängde. När jag säger vi var det faktiskt rättså många som ingick; Daniel, Hanna, Robin, Elin, Henrik, Miranda, hennes rumskamrat, en Pär med antingen ä eller e, Anton och Linda! Jag grilade majs som inte blev goda för vi inte hade något smör till dem. Så istället koncentrerade jag mig på mitt äppelpajsvin och bra musik. :)

Det var sjukt otippat att träffa både Elin och Hanna btw. Bara för några dagar sedan "råkade" jag börja prata med Hanna på nääätet och vi "råkade" känna igen varandra från den gamla goda Hogwartstiden. WICKED!

Jag hatar att känna att jag inte räcker till. Att jag inte kan vara det som någon behöver. Men samtidigt är det ju the other way around med, vilket jag så lätt glömmer bort.
Jobbar kväll ikväll så det är väl bara att göra någonting vettigt av dagen nu! Anton och Linda är spårlöst försvunna efter en vild natt igår. Haha.

I'm far from lonely and that's all that I've got...

No comments: