Pages

Wednesday 13 May 2009

Razorblade throat.

Godmorgon.
Jag är himla sjuk just nu. Jag har varit det sedan i söndags med feber och härj. Nu hostar jag mest och har så ont i halsen att det känns som om jag har svalt en bäver med rakbladspäls som bygger bo i mina lungor. Nåväl, förhoppningsvis går det år rätt håll!
Anton, Sara och Linda är världens sötaste människor som tagit hand om mig så himla underbart bra. Jag tycker om er så väldans jättemycket <3 Det värmer upp hela allting inuti att veta att man har folk omkring sig som bryr sig.

Om ni behöver lite ny musik att smörja era öron med så rekommenderar jag starkt Rise Against's nya album Appeal To Reason. Det är riktigt, riktigt grymt med många tänkvärda texter i dagens samhälle.
Annars fungerar ju alltid THE USED förstås.

Nu ska jag dricka te och hosta som en gammal gubbe som rökt för många cigarrer.
Puss.

The people around me, the people surround me.

No comments: