Pages

Friday 31 July 2009

Take one word at a time.

God kväll!
Jag är off to bed in a second men tänkt bara skriva några rader innan jag ska natta kudden min, eller, den är inte ens min utan den är Daniels. Daniel är min nya rumskamrat som jag har fått flytta in hos. Det är helt jävla awesome och att han bara erbjöd sig att ta mig in under sitt tak när jag blev bostadslös är så himla värt. Daniel är bra.

Idag har jag släppt av Skunk, Thomas och Tim på stationen vid olika tillfällen då de skulle hen till sig och inte leka me mig längre! Jag har även packat in saker här hos Daniel och insett att jag måste köpa galgar imorgon, hehe.

Jag kan berätta mer om den awesome vecka det varit och allt sånt där imorgon, Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon. Jag känner mig inte helt kry i kroppen,

I'll swin the ocean for you.

No comments: