Pages

Monday 13 July 2009

Worlds greatest.

Well, förutom MJ då (på det han gör) så är the worlds greatest just nu inhandlingen av mat som jag och Sara gjorde idag.


Jag fick FYRA påsar för 429 kronor och jag är så groteskt nöjd, plus att jag inte kommer gå hungrig på veckovis! Eller well, kanske åtminstone 1½ vecka. Mat är himla dyrt.
Nu har jag packat in allt i kylen och det är så välfyllt och fi)nt. Jag känner mig typ rik när det finns mat hemma, mat jag handlat, mat jag betalat för och mat jag kommer använda mig av. Liksom ofta jag ens tänkte på det när jag bodde hemma och maten "bara fanns där"

Ikväll ska jag och Sara mysa. Hon ligger i soffan, läser en bok och är söt :)

Bostadslös om 18 dagar. WOHO. Någon som har plats för en liten norrlänning? Eller okej, en väldigt lång en :D Jag är bra på att vika tvätt och skruva i glödlampor.

No comments: