Pages

Tuesday 24 November 2009

Damn if I do, damned if I don't?

God morgon
Jag har en allvarligt funderare har, eller, egentligen har jag tva.
Den forsta ar:
Ska jag ansoka till Camp America nasta ar? Ni vet saker att ajg sokte forra aret och inte blev placed. Det kanns dock.. I dunno, itne alls sarskilt lockande langre. Jag var saker i somras att jag ville, men nu ar det sa manga andra saker jag vill gora, plus att jag vill spara pengar.

But samtidigt... Camp America vore helt fucking awesome. Jag vet att jag skulle ha the time of my life kind of. Men kan man bli for gammal for att ha the time of your life? Liksom, jag behover ju itne gora det denna sommar.

Det kanns dessutom lite onodigt att ga till the US this summer nar jag och Skunken flyttar dit till hosten. Plus att jag behover spara pengar fram tills dess. Nagontign som gar.. sadar :') Haha.

Vad tycker ni?

Allright, min andra fundering ar:
Ska jag ta ut mina lapppiercingar? Jag borjar nastan lastna lite pa dem, eller iaf mangden av dem. Samtidigt sa tycker jag sa himla mycket om dem.
GAH mina ilandsproblem tar snart over denna dag!

PLUS att jag kanner mig gammal :( aldersnojja over att jag wastar mitt liv, elelr inte kommer hinna emd allt ajg vill, och gud vet vad.

Anywway nu ar det showering time. Jag ar acklig, sjuk och trott :D

puss

PS RISE AGAINST VAR BAST. Berattar mer sen

No comments: