Pages

Monday 19 September 2011

Att hitta i en helt ny stad.

Ikväll ska jag gå och se Breathe Carolina i Exeter. Jag har aldrig varit där och enligt google maps ligger det 1h och 10 minuter härifrån. Jag har absolut ingen aning om hur stor denna stad är eller vart det finns parkering, men jag tänker att det löser sig! Jag har ju min GPS ;)
Det ska bli jätteroligt i vilket fall. Breathe Carolina är ett typ danspopelektrorock-band som startade som ett skämt men nu släppt sitt tredje album "Hell is what you make it". Detta album överklassar de andra med miljoner och är riktigt bra! Jag har sett dem förut och även träffat snubbarna, Kyle Evans och David Schmitt. Det roliga är att Adam Elmakias också kommer vara där, och han är en så otroligt begåvad fotograf. Jag hoppas att jag stöter på honom!

Jag rapporterar senare i veckan om hur det var!
puss

No comments: