Pages

Tuesday 29 November 2011

Inspirerande musik och julpyssel

idag har jag tagit det lugnt men ändå har tiden sprungit iväg. Brukar de inte säg att tiden går sakta när man har tråkigt? Det stämmer inte idag.
Jag har gjort några julkort till. Tänkte föröka posta dem idag eller imorgon så de hinner fram i tid.

Jag har även fått mitt tryck som jag beställde av en av mina tavlor. Jag ska ta och posta det också så snart jag kan till Shane som är motivet. Det känns roligt att han vill ha en kopia!

Jag har upptäckt en ny artist. Ben Howard är han och gör otroligt inspirerande och lugn musik. Han är en singer/songwriter fron Devon vilket är jättenära här. Jag har lyssnat non stop på hans nya album "Animal Kingdom" och föreslår att du gör detsamma.

Annars händer inte så mycket just nu. Jag försöker att klura ut vad jag ska plugga nästa höst och fixar iordning ansökningar. Jag söker jobb varje dag och funderar på vart jag ska bo. Allt är som vanligt helt enkelt!

JO! en kul grej är ju att jag ska och se Skrillex och Flux Pavilion ikväll i Bristol! Det ska bli asnice.

xx
Maria

No comments: