Pages

Friday 18 November 2011

Sädande och skrik

Idag har jag städat hela huset eftersom Debbie var sjuk denna evcka.Hon städar vanligtvis nedervåningen. Det har tagit mig FYRA TIMMAR och nu är jag så less på att se några städgrejet eller höra dammsugaren att jag vill skrika. Jag har dessutom ont i svanken av någon anledning och har knappt kunnat böja mig ner. Inte världens bästa kombination! Som tur var har jag lyssnat på min skrikande playlist så det hade varit helt ok.

Nog om detta.
Igår flyttade vi Chamis hage tills det var iskallt och blecksvart ute. När jag skulle ta honom dit i morse försökte han att dra iväg som han gör bara för att jävlas, men jag vann! Det kan ha haft någonting att göra med att jag hade hans mat med mig som han faktiskt lyssnade, men anyhow!

Just nu längtar jag hem väldans mycket. Jag är samtidigt lite nervös för hur allt kommer att bli då jag kommer hem, eftersom jag inte har jobb eller boende ännu. Jag har en känsla att allt kommer lösa sig, men det är ändå stressande.

Nu ska jag ta en dusch och sedan är det dags att hämta kidsen. Ingen rast och ingen vila på fredagar!

xx
Maria

No comments: