Pages

Wednesday 21 December 2011

Packa upp och packa ner

Jag har just insett att jag inte har någon tid att packa, så jag får ta och göra det ikväll. Hela denna vecka är lite upp och ner. Jag jobbar dubbelt både i familjen och på the ski centre, så det är mycket att stå i.
Det är jullov för kidsen så det är full rulle uppe i fejkbacken. Jag har jobbat med Simon, en snubbe jag inte träffat förrän o söndags, men han är hur skön som helst. Idag byggde vi ett trumset av bunkar och gafflar. Sedan blev det rushigt och vi hann knappt andas.

Snart är det jul. Detta blir min tredje jul hemifrån och det känns skumt, men dock som jag är van. Det ska bli skönt att få komma hem dock efter det med lite riktig snö och kyla! Här är det tio plusgrader och regn.

Igår var vi och bowlade med kidsen och en annan familjs kids. Det var skoj! jag kom trea men var inte alls i toppform, haha. Lyckades få massvis med bollar i rännan. Nå väl! Det var skoj ändå.

Nu måste jag ta och packa litegranna. Det borde inte bli alltför svårt då jag inte har haft med mig så mycket.

xx
Maria

No comments: