Pages

Wednesday 18 January 2012

Saknaden av cyberrymden

ÄNTLIGEN har jag fått internet!
Jag har nu levt i min bubbla av tv-serier och annat som inte kräver internet. Det har varit plågsamt men nu är det alltså över! Jag har internet!

I förra veckan var jag på tre arbetsintervjuer och fick bra respons av två av dem. Jag ska testjobba som servitris på Berns på söndag, spännande! Jag har också ett barnflickejobb som är på G men har inte hört något besked av dem ännu. Men det blir nog spännande!

Annars så bor jag hos Sara och myser med The Used-DVDer och annat. Jag har träffat många av mina vänner jag inte sett på år och dag med under denna vecka och det har varit underbart. Det är definitivt det bästa med Stockholm!

I helgen ska jag till Uppsala och träffa Anna och Co. Det ska bli epic!

xx
Maria

No comments: