Pages

Wednesday 25 January 2012

Snö, mössor och intervjuer

Tänkte att en liten uppdatering sitter på plats. Det var ju ett tag sedan. Nu har jag inte ens någon riktigt anledning att skylla på eftersom jag mest varit hemma och latat mig! Får jag skylla på att jag sett nästan två säsonger av Misfits och How to make it in America?

Anyway! Så här ser det ut!
Jag har varit på en del jobbintervjuer och börjat jobba extra på Berns Salonger som serveringspersonal. Det är stressigt men roligt! Jobbar nästa gång på lördag så önska mig lycka till! Har inte haft sönder någonting ännu och bara spillt lite! Tycker jag får godkänt

Jag har varit på intervju för barnpassning, personlig assistans och ledsagning. Jag ska tillbaka till företaget med ledsagning imorgon och hoppas att jag kommer få ett positivt besked. Annars har jag en intervju på Vikarieförmedlingen efter och en intervju på fredag för ett annat PA-jobb.

Annars så äter jag billigt och gör billiga saker (Som att se film). Insåg idag att mitt SL-stämpelkort gått ut så det får bil en investering.
Jo! har också boende från och med 22 februari i Danderyd på Djursholm! Det är i ett jättemysigt hus som har ett torn och konstnärsateljé. Det ni!

På söndag åker jag ner till Huskvarna en sväng och leker med Skunk.

ps. Min fater har stickat mig en awesome mössa!


xx
Maria

No comments: