Pages

Saturday 7 April 2012

Cartel och påskstäd

Idag har jag haft en underbar dag. Jag vaknade efter världens skummaste drömmar om skidbackar, gayklubbar, rutchkanor och väderkvarnar. Jag gjorde mig i ordning och åkte in till stan för att träffa Sara. Vi åt lunch på Subway och gick sedan och handlade lite nödvändigheter. Jag köpte jobbskor och Sara en väska när hon ska ut och resa!

När jag kom hem städade jag mitt rum, gjorde en smoothie med massvis med frukt och grönt jag hade hemma och läste Game of Thrones. Jag läser just nu andra boken och det är så spännande! Jag ska nog se första avsnittet av andra säsongen idag för jag känner att jag läst en bit nu vilket borde räcka för första avsnittet. Jag tänker nämligen läsa boken innan jag ser serien denna vända!

Nu i eftermiddag har jag färgat mitt löshår också. Bara med blått eftersom den inte fastnade senast. Jag ska ta och ta ut det alldeles snart då jag har färgat det i typ fem timmar nu.
Jag har lyssnat på Cartel också, ett band jag har hållit kär länge. De är så otroligt bra och jag blir glad av dem.

If you are not getting answers, ask better questions

No comments: