Pages

Tuesday 17 April 2012

Rakbladshals och utbildning

Idag har jag varit på jobbet efter min helg av supersjuka och jag känner mig ännu inte kry. Jag jobbade först i incheckningen från 0630-0900 och sedan hade jag utbildning. Min hals kändes som rakblad varje gång jag svalde så när jag var klar vid ett så frågade jag om jag fick gå hem. Det gick bra, så jag har i princip sovit sedan jag kom hem. Jag är fortfarande helt död och skulle kunna sova igen men tänkte att det är bra om jag är uppe lite så jag kan sova ordentligt inatt.

Det var kändistätt på jobbet idag iaf! Alltid lika roligt. Annars flöt allting på utan några större katastrofer. Jag kände mig bara inte riktigt med i leken.

Nu dricker jag te och försöker hålla mig vaken. Teét har ett väldigt passande namn dock "halsen framför allt"

xoxo 
Maria

No comments: