Pages

Thursday 5 April 2012

Påsktider och långledigt

Nu är jag officiellt "utcheckad" på Malmö Aviation som incheckningsagent. Jag har gått dubbelt de sista dagarna denna vecka och det har gått bra. Det är fortfarande mycket att lära sig och många rutiner som inte sitter riktigt ännu. Överlag går det bra! Det är SUPERKUL! Jag har sett massvis med kändisar och checkade in vad som kändes som ett helt zoo häromdagen.

Jag försöker att hitta ett par bra skor nu att jobba i och det är inte det lättaste! Det finns ett helt reglemente för uniformen och hur det ska se ut.

Idag var jag ledig och först var jag med Terese i Skärholmen och åt lunch. Det var skoj men inga skor hittade vi. Jag åkte sedan till Täby centrum med Hanna och där hittade jag ett par fina på Nilson. Dock inte i min storlek. Ska titta på ett annat Nilson om de har dem! De var enkla svarta pumps med en liten klack.

Nu är det påsk och jag är ledig till och med tisdag! UNDERBART!
Glad påsk!

xoxo
Maria

No comments: