Pages

Friday 4 May 2012

kommandon och sensationer

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist. Det har att göra med att jag jobbat och jobbat och inte riktigt haft så mycket att skriva! Nu finns det dock lite att uppdatera!

Jobbet går jättebra. Jag utbildar mig just nu till gateagent (visst låter det coolt?!) vilket innebär att jag lär mig att ha egna avgångar. Jag lär mig att boarda, stänga flighter, prata i radio, göra utrop m.m. Det är många kommandon att komma ihåg men det är jätteroligt! Idag har det gått lite extra bra och det har inte varit några katastrofer.

Häromdagen träffade jag Mikael som jag lärde känna i USA. Han har jag inte sett på ett år så det var jätteroligt att få umgås med honom. Vi hängde runt på stan, åt på MAX och fick nya telefoner. eeh.. what? Jo det var nämligen så att jag planerat att skaffa abonnemang och turligt nog så fanns det ett asbra deal hos 3 där jag betalar 299 i månaden och dessutom fick en ny HTC Sensation! Hitills är jag vrålnöjd. Kommer att behålla samma nummer med.

I helgen är jag ledig och imorgon ska jag hänga med Terese. Vi ska se på bio och mysa runt lite. Det ska bli skoj!

Det var fint väder i veckan så jag åt frukost utomhus och läste Game of Thrones

Helt ok temperatur ute

Min nya kompis!

xoxo
Maria

No comments: