Pages

Wednesday 30 May 2012

Rullande gamlingar och släkt på besök

Hej!

Jag vet att jag lovat att ta bilder på mitt rum, men jag har inte hunnit! Jag ska dock få tummen ur och göra det när jag köpt lite galgar så det inte ligger kläder över hela min soffa!
Jag har goda nyheter dock! jag har KÖPT EN CYKEL! Det finns några snubbar som lagar cyklar här i närheten och jag hittade en finfin ljusblå cykel om jag köpte idag. Den är så fin, så fin men jag behöver ta och svampa av den och putsa eftersom den är lite smutsig. Min cykel har inget namn ännu men det kommer nog snart.
Nu ska ni få se en bild!

Snart ska jag iväg till flygplatsen för andra gången idag och träffa min kära faster Helena som har varit på kurs här i Stockholm. Hon flyger hem med Kullaflyg men vi ska äta middag och snacka skit innan dess!

xoxo
Maria

No comments: