Pages

Friday 22 June 2012

Alla fula ord och handgester i världen

ÅH JAG ÄR SÅ ARG!

Min cykel är trasig. ÅH! jag orkar inte!
Jag skulle cykla iväg till stan för att ha det trevligt med Elin, Matilda och co, men så när jag cyklar iväg börjar min cykel låta konstigt efter ett tag. Sedan så låser sig pedalerna och allting och när jag försöker cykla så hoppar min kedja. GREAT! Jag sätter tillbaka den men samma sak händer efter bara några meter. Försökte några gånger till innan jag gav upp och fick gå hela vägen hem igen.

Så denna Midsommar suger och jag tänker äta godis tills jag mår illa.
Det var iofs hemskt trevligt på jobbet idag. Vi hade fem flighter och jag var gate på alla. Vanligtvis har vi 76 en torsdag. Mitt på dagen så fixade vi lunch som vi alla åt tillsammans med glass och jordgubbar som efterrätt.

FUCK YOU CYKELN!

No comments: