Pages

Thursday 20 December 2012

2012-12-21

Det finns ett soundtrack till detta blogginlägg och det är detta:


Nu, när du lyssnar på denna domedagslåt kan vi fortsätta!
Det är evigheter sedan jag skrivit, men det har att göra med att jag haft en svacka i mitt bloggintresse. Jag vet inte riktigt varför, men så har det varit. När jag kommit hem efter jobbet har jag inte varit pepp på att sätta mig och skriva ner någonting.

Innan jag börjar skriva om domedagen som sker imorgon kan jag meddela att Nya Zealand hälsar att jorden inte gått under, så vi kan nog vara lugna. Nu följer bilder på vad jag gjort sedan jag blev frånvarande här på bloggen:

























Så... detta är vad jag har gjort sedan oktober. Om ni vill veta mer om någon särskilt bild är det bara att hojta! Det har varit väldigt händelserikt och några av de stora grejerna jag gjort är:
- Sett Pierce The Veil tre gånger i England och hälsat på min Engelska familj
- Åkt till Kalifornien och hängt med pojkvännen för att sedan göra slut och numera vara singel
- Varit i London och sett The Used
- Sett Used i Stockholm och faktiskt umgåtts med pojkarna?! omfg förstår fortfarande inte att det är sant
- Blivit fastanställd på Malmö Aviation!!!
- Hängt med mina fina vänner och njutit av livet.

Just nu är jag uppe i Luleå och hänger med min katt och mor. Det är mysigt och idag har jag inte ens tagit av mig pyjamasen! Det är -16 utomhus så jag skyller på att det är därför... eheh.
Snart är det jul och imorgon är det som sagt dagen då världen ska gå under.
På ett vis går världen redan under just nu... 2012 har varit ett år med så många förluster att det nog är det jag kommer minnas mest. Usch. Samtidigt hoppas jag att det kommer föra oss närmare varandra. Jag hoppas att det kommer göra både dig och mig mer medvetna om att bevara varje ögonblick i vardagen, då man inte vet om det kommer finnas ett nästa.

Nu är det dags att göra lite te och mysa vidare!
EVERYBODY KNOWS THERE'S A PARTY AT THE END OF THE WORLD!

xoxo
Maria















































No comments: