Pages

Wednesday 26 December 2012

Juligheter och kontrollbehov

God jul!

Nu är det annandagen och julfestligheterna är över för detta år. Jorden har inte gått under och jag har inte ätit så jag spruckit! I guess everything is good!
Dagen innan julafton åkte jag och mor till mormor. Där var allt lugnt och skönt förutom det att mormor pratade nonstop så att jag inte kunde koncentrera mig på min bok! Haha. Nå väl. Det var mysigt.
Julafton spenderades med att släkten kom och våldgästade mormor. Jag fick jättefina presenter, och många väldigt praktiska ena! Hanledsvärmare och tjocksockor bland annat!
På juldagen hämtade min faster och farbror upp mig och vi åkte vidare till farmor. Där var det lugnt och skönt på riktigt och vi hade det jättetrevligt. Hälsade på mer släkt och åt gott fika. Jag försöker febrilt gå upp i vikt denna jul! Ännu har det inte hänt men julen är inte över!

Idag kom jag hem till Luleå. Jag blev lat och spenderade tid hemma i mitt rum. Jag åker ju till Stockholm imorgon så det är skönt att inte göra så mycket faktiskt. Jag har dock färgat håret och följt med det flyg som min bästa vän Malin åker i på väg mot sydamerika! Där ska hon vara i tre månader och kommer blogga härifrån.


xoxo
Maria

No comments: