Pages

Monday 17 August 2015

Seoul

Det har gått två år sedan jag senast uppdaterade den här bloggen. Det är mycket som hänt sedan dess och jag tänker inte gå in närmare på det utan fokusera på framtiden. Det är nämligen så att jag genom mitt universitet blivit utvald att studera utomlands i höst! Jag kommer läsa HT15 vid Yonsei Universitet i Seoul, Sydkorea! Denna blogg har i ära för det bytt form och kommer även hädanefter skrivas främst på engelska.Så låt oss börja med det redan nu.

Hi you! I'm happy that you've found your way here. This is my personal blog and my hopes is that it will consist of mostly pictures from the beautiful Seoul. I am moving there in 4 days and I have an adventure in front of me studying at Yonsei University this fall. Feel free to comment and I'll try to reply as soon as I can. You can also follow my journey on instagram: @Phoooe



No comments: