Pages

Saturday 6 December 2008

It may be raining outside...

Tjo!
Uppsala är inte bra på vinter, inte sthlm heller för den delen.
Idag regnar det och det är ingen snö någonstans. Snö är ju till för vintern!
Jag kom till Uppsala igår och jag och Anna har haft det jättemysigt so far.

Jag tänkte på någonting smart jag skulle skriva här igår, men nu har jag glömt... eller jo! Det var på tåget när jag satt och smsade en massa folk, bestämde möte med dem o.s.v och planerade upp de närmaste dagarna som det slog mig hur otrooooligt mycket jag gillar att planera, detär helt galet! Planera möten, samla ihop folk, vara spindeln i nätet liksom. I really like it.

Imorgon ska vi gå och se twilight och jag längtarlängtarlängtar! Min intervju är på måndag och jag börjar bli lite nervös inför den :/ uscha... hoppas det går bra.
Hoppas jag hittar ett jobb också, jag söker runt just nu så mycket jag kan!

Snart är jag tillbaka i Luuuleå! men jag vill ut och resa igen, hehe..

I'm about to see a million things I never thought I'd seen before and I, I'm about to do all the things

1 comment:

Unknown said...

hihi, hur har jag hittat hit? nåja, jag har gjort det i alla fall och jag anser nog att det räcker. nu har vi alla en blogg, ja, typ. när kommer du hit upp igen?