Pages

Thursday 11 December 2008

Why we all feel a little bit wierd sometimes.

Är det inte typiskt att det ska bli varmt när man tar upp en smålänning på besök? Jag som ville visa skunk lite riktig norrlandskyla men så visar väderprognoserna på "0 till -5" grader. Liksom wtf? Det är inte okej!

Well, hon sitter i alla fall på tåget nu och roar sig med någonting säkert så tråkigt som läxor. Själv funderar jag på om jag ska slå in hennes julklappar idag eller imorgon så hon inte hinner se dem. Äääh.. imorgon, jag är för trött nu...

Idag har jag varit till farbror doktorn. Han lyssnade, klämde och kände på mig och verkade tycka jag var frisk. Han noterade mitt blåsljud på hjärtat ganska mycket och frågade lite om det, samt att jag har slem kvar i lungorna. Jag tog lite prover också som jag väntar på svaren av.
Senare under dagen har jag varit hos Diabolica och babblat om min resa, pratat om hårplaner, tittat på fula flickvänner till folk o.s.v. Mycket trevligt och jag är väldigt avundsjuk på hennes nyårsklänning! Den var gryyymt snygg!

Nu är jag hemma och så trött att ögonen vill nästan ramla ihop på mig.
Imorgon klockan tolv, då ni!

Would you love me to death?

No comments: