Pages

Friday 19 December 2008

What to wear?!

Mwip jag ska på reuniun med nördcrew ikväll och har INGEN som HELST aning what to wear!
Jag har HELA MIN GARDEROB att välja på, någontign jag inte haft på tre månader och det är svårt, SVÅRT! iih. Klänning eller kjol? Byxor kanske? Skjorta eller linne?
Mina ilandsproblem har gått så¨långt att jag känt att jag måste kompensera genoma tt smsa TVÅ sms till musikhjälpen. Which you should do to!
SMSA LÅTNAMN ARTIST HÄLSNING till 72955 och skänk 50 kronor till Musikhjälpens insamling för alla flyktingar i världen.

Idag har jag invigt den nya vägen mellan Porsön och bodenvägen. Det var coolt! Och tog mycket kortare tid att gå änd en runt. Mitt mål vad att gå till dollastore och tillbaka och det lyckades jag med. Jag höll dock på att gå vilse på porsön, området som är grannområde med Björkskatan där jag är uppväxt. Kändes lite roande.

Nu snart kommer Karin hit och så ska vi äta middag innan Anna kommer och hämtar oss för en Heroeskväll. Jag längtar så till att få träffa alla igen.

As long as you're alive, here I am.
Kika i min bilddagbok förresten! Jag har lagt upp lite nya bilder.

No comments: