Pages

Wednesday 10 December 2008

Monsterkatt.

Välkommen hem till mig själv!

Imorse och lite försenat rullade mitt tåg in på Luleås station i kylan. Det är GROTESKT kallt! Jag dog nästan när jag klev av.
Hanna var snällast i världen och klev upp och hämtade med sin bil, men sen när vi skulle starta så bestämde den sig för att batteriet skulle dö, så den gick inte igång! :') Vad skulle man göre utan föräldrar som kan komma och rädda en i sådana situationer? Hannas far var i detta fall räddaren som passande nog kom i "insatsledar"-bilen från SSAB och startade igång oss, woho!
Hahaha, en lite rolig grej var att vi knappt hittade batteriet i biljäveln.

Nu är jag hemma hemma hemma! Och min katt har blivit ett MONSTER! helt seriöst, ett supermonster! Hon är så tjock att de tinte är klokt! nu är det diet som gäller från och med NU!

Det jag saknat mest, förutom min nu tjocka katt är typ mina högtalare :') Gud så rba de är <3

So much for forever

No comments: