Pages

Wednesday 21 January 2009

Hot as ice.

Goda nyheter! Eller inte alls...
Jag önskade jag hade goda nyheter att berätta men tyvärr.
Igår fick Malin reda på att hon inte får bo kvar i sin lägenhet längre än två månader till, så nu gäller det att hitta ett nytt ställe att bo på... DRYGT.
Hon sade till mig idag att hon hittat ett ställe, bra för henne! men sämre för mig då jag nog inte kan bo där. Nehepp. Så nu är det bara att börja leta.

Vet du någon som ska flytta ut/behöver roomate eller liknande?

HOPPAS jag får jobbet nu eftersom det blir svårt att betala en hyra med mina fjuttbesparingar om det ska ingå mat i det också... ischlo.

Nåväl. Jag återkommer så fort jag vet mera.
Puss

IS it worth it can you EVEN hear me?!

1 comment:

Mliie said...

Lät inte alls roligt...
Hur gick det med boendet du hade planerat då? gick det åt fanders också? :/