Pages

Saturday 10 January 2009

Saturday.

God morgon,
Jag har just vaknat efter en skum natts sömn. Jag vaknade typ fem och kunde knappt somna om, mest för att jag låg och oroade mig över mor som varit sjuk undr gårdagen :/ Nu på morgonen mår hon dock bra! och det är ju bra!

Läste just William Beckett's blog, min besatthet (Han ÄR THE SNYGGASTE alive right now och sjunger så fint<3) och hittade ett fint citat, samt ett roligt, detta v Oscar Wilde:
"We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars"
Jag tyckte verkligen om detta citat, det är som så fint samtidigt som det är smått sorgligt. JAg tror jag stämmer in på det, för hur illa det än kan gå för mig eller hur dåligt jag än mår, så tittar jag still upp mot stjärnorna utan att tappa hoppet.

sen hade Bill visst varit ute och kört bil också och funnit att det varit halt :'):
"Actually, the roads are far too sloshy to drive on, and I found out the hard way. The “brakes-are-all-the-way-to-the-floor-and-the-car-is-not-stopping-at-this-redlight-so-I-think-I’ll-pump-the-brakes-because-I-vaguely-remember-learning-that-technique-in-driver’s-education” kind of way."

Nä, nu ska jag packa!

No comments: