Pages

Monday 5 January 2009

Punk goes...

Pop? Metal? Accustic? You name it!
Det finns roliga samilingsskivor nämligen med just titlarna "Punk goes..." och så fyll i med någonting annat. Jag har lyssnat non-stop på Punk Goes Pop och Punk Goes Accustic i några dagar nu! Men det är så mysigt att höra några av sina favorithand tolka poplåtar eller bara spela sina hits akustiskt!

Anyway. Idag har jag varit och jobbat och jag längtar till imorgon. Inte för att jag ska sitta och leka i LEGO-rumemt tills mitt hår blir grått, nej för att få träffa mina arbetskamrater igen. De är så sjukt bäst och lätt det som gör det värt att jobba. Så tack till er ;)
Jobbandet har btw gått bra trots över 100 ryssar som kom ungefär samtidigt imorse! Jag som stått i receptionen tillsammans med Sofia fick nästan slita mitt hår vissa sekunder, hehe men det ordnade sig. Dagen slutade trots allt med flum, som så ofta.

Imorgon ska jag jobba som aktivitet första gången sedan augusti och det ska bli kul, mest för att jag får springa runt i huset då! Dessutom ska Britta komma och äta lunch med mig :D det ser jag fram emot!

Ikväll var det tänkte att jag skulle till Sandra på fest, men jag orkar inte riktigt.. jag är som så trött. Linn bjöd in mig att röka vattenpipa och chilla också, men jag orkar inte det heller.

OCH! jag är på¨laptophunt!
Men nu ska jag ta och rollspela lite så hejs.

2 comments:

Mliie said...

Har varit invasion på H&M också med ryssar, och ingen av dom kan varken svenska eller engelska, så kommunikationen är ganska svår :( däremot vart jag lite förvånad för detta verkar vara rika ryssar, oftast är dem bara gnälliga fattiga och sura.
Fast dom ställer sig trots allt två centimeter från ens huvud och skriker "TAXFREE" man som "mm.. jo, ja, jag ska fixa" har fortfarande inte riktigt förstått det där, men det är väl att de får tillbaks momsen sen i tullen eller hur det nu är..

Edson JL Oliveira said...

HI
IM BRAZILIAN
MY MSN MESSENGER IS EDSONJVINUS@HOTMAIL.COM
IM FROM BRAZILIAN
YOU IS BEATIFUL