Pages

Wednesday 14 January 2009

Rnb tills öronen glöder.

God eftermiddag, eller mer kväll som det är nu.
Malin har redan stupat i säng medan jag sitter här och undrar vart jag ska ta vägen.

Idag har jag lyssnat massvis på Malins rnb eftersom jag inte orkat koppla in mina hårddiskar till hennes dator. Dock kom jag på den geniala idén att koppla in min MP3 till hennes stereo och vips, så hade jag Used i öronen <3. Attans att jag inte får mer count på Last.fm bara :')

Ikväll ska jag väl inte göra så mycket. Har just ätit en slängihopmiddag och önskat att Malins kök var större... man blir så hemskt oinspirerad av kokvrå, trust me. Till och med havregrynsgröt känns jobbigt.

Joo! idag ringde jag både Stefan från sthlm help och till Eva Berggren, Malins chef. Den första svarade inte medan den andra bokade en intervju med mig på tisdag! wooho!
Imorgon ska jag btw till model house med min favoritanton. Uuunderbart skoj!

SJUKT vad rollspelssugen jag är!!
Roger that, over.

No comments: