Pages

Sunday 9 August 2009

Crusing Sthlm.

God morgon
Jag är egentligen för trött för att kliva upp. Eller, egentligen är jag inte trött, men antalet timmar som jag fått sova inatt är inte riktigt acceptabla. Jag tror jag ska lägga mig och läsa sen när Daniel har åkt iväg till Jönköping.

Igår jobbade jag kväll och KÖRDE BIL. Självfallet körde jag vilse på väg hem från östermalm men det ordnade sig ändå. THANK GOD för mitt lokalsinne säger jag bara. Annars gick det bra och jag hade hand om Minneberg alldeles själv, vilket kändes rätt coolt.

Jag villf följa intressanta bloggar. Inte typ Blondinbella och sådan bratskit utan intressanta, helst lite udda personer. Eller musikinriktade bloggar typ. Har någon tips på sådant? Musiker som bloggar är också välkommnat i all sizes of fame.

Om NIO DAGAR är jag i Los Angeles, fuck yeah!

No comments: