Pages

Thursday 27 October 2011

Mario Kart och sjukhusserier.


Idag har det varit en väldig lugn dag. Jag har spelat tv-spel med kidsen, Mario Kart på Wii och faktiskt blivit rätt bra! Jag har även sett Harry Potter och hemligheternas kammare, lagat mat och lite annat. Det är som världens semester där! Jag får sovmorgon varje dag till åtta! Idag till och med nio. Det är verkligen semester med tanke på att jag brukar gå upp vid halv sju!

Hela den här veckan har jag varit ostylad och osminkad. Känner mig som en hippie men det är skönt! Jag är ju inte särskilt brydd om smink egentligen, tycker ju det är roligt och så men får perioder när jag helt enkelt är för lat.

Jag har blivit beroende av Sjukhuset på tv3 förresten. Jag älskar att Tv3play funkar här och i England! Det är så spännande! Jag har nästan sett klart säsong ett.

Over and out!
zz
Maria

No comments: