Pages

Friday 14 October 2011

Upp och ner som en bergochdalbana.

Det är galet hur saker kan gå från kaos till fantastiskt.
Idag började kasst. Jag kände mig riktigt nere på morgonen men pratade med mina underbara vänner om det och fick nya perspektiv på saker. Jag har bestämt att bara stanna här till Januari-ish och försöka hitta jobb i Luleå eller Norge. Jag kommer att tjäna så mycket mer pengar på så vis. Är det någon som vet några tips om att jobba och bo i Norge?

Sedan träffade jag två svenska tjejer som jobbar här i England som Au-pairer och det var så himla roligt. De var två så otroligt trevliga och en var norrlänning! bättre blir det inte. På vägen hem fick jag ett sms av en dansk tjej som jag ska träffa på onsdag. Så things are looking up!

När jag kom hem hittade jag ett mail från Rise, en skivbutik i Bristol som sade att de kanske hade jobb för mig. Jag håller tummarna och de ska höra av sig!

Nu har jag huset för mig själv och ska äta lite middag innan hästen ska få sig lite mat!

Life is good again <3

1 comment:

Skunk said...

Så glad att saker känns bättre :)