Pages

Monday 6 February 2012

Kyla och konstnärer

Nu är det kallt. Jag menar kallt om man mäter med Stockholmsreferenser. I söndags då jag traskade hem 03:45 så var det -18 grader. -18! Det gick bra att jobba dock, inga kungligheter utan massvis med fulla gäster istället! Jag råkade skära mig på lite glas men det gick bra.

I söndags så var jag en sväng till Djursholm och målade i mitt nya hem! Flyttar in där den 22a och träffade Nelly som hyr ut. Hon är konstnär så det var därför vi målade. Det var mysigt! Jag ska också göra hennes nya hemsida och det ska bli skoj!

Idag har jag klivit upp tidigt eftersom jag igårkväll fick ett samtal från Livis omsorg. Någon hade blivit sjuk så jag fick rycka in och jobba en timme i morse. Jag hjälpte en glömsk men otroligt söt tant att komma upp och iväg till dagsverksamheten hon skulle på!

Nu ska jag snart iväg på möte! busy busy!

xx
Maria

No comments: