Pages

Friday 3 February 2012

Skunkligt besök och vikarier

I veckan har jag varit nere i Jönköping hos Skunk, aka Malin! Jag åkte dit på söndag kväll och stannade till igår. Tåget jag kom tillbaka med var 30 minuter TIDIGT, vilket nog är en första när det kommer tll SJ.

Skunk mötte mig i söndags och efter att vi sett hennes far dansa lite så åkte vi hem till henne. Vi gjorde inte så mycket då det var sent men Skunk fina födelsedagspresenter i alla fall :)
I tisdags så var vi till stallet med Emma och jag red för första gången på ett tag. Nicke, hennes häst, är världens snällaste. Vi träffade också på djur av alla de slag och åt även lunch med Emma i hennes lägenhet! Det var jätteroligt att träffa henne igen. Har inte sett henne sedan typ.. 2009/2010?!

På onsdagen så var vi på stan och gick på yoga. Det var så skönt, men hon som höll i det pratade som om hon spelade in ett överdrivet avslappningsband, vilket gjorde att det hela blev lite löjligt. Det var dock skönt som sagt!

Skunks kompisar kom över på torsdagen och vi hade filmkväll.... utan film! Vi fastnade med att diskutera livet och världsproblem över pumpapaj och det blev ingen film :) Dock var det mysigt.

Idag har jag varit på arbetsintervju för Vikarieförmedlingen, så vi får se om det blir någonting av det. Jag har lite annat jag också ska på möte för på måndag. Förhoppningsvis kommer saker igång också för jag behöver jobba för att ha någon inkomst!

xx
Maria

2 comments:

Malin said...

Älskar min spidey <3

Emma said...

Superkul att träffa dig med! Skulle gärna vilja se en bild eller två från stallbesöket (: