Pages

Thursday 16 February 2012

Onda smittsamma barn och rosor

först och främst, förlåt för den kassa uppdateringen. Jag har haft så mycket för mig och ingen ro att sätta mig ner och skriva. Nu ska ni få en uppdatering.

I tisdags var det alla hjärtans dag och jag fick BLOMMOR! Det var oväntat och gjorde min dag. Min påhittiga pojkvän hade lyckats med bravaden att hitta en blomstersida på engelska. Sneaky! <3 Titta så fina de är!



Jag vikarierar ju på Pärlans föskola och jag har fått förlängt hela Februari ut. Jag får även jobba kvar längre om jag vill men jag måste ta och vänta på besked från Bromma Flygplats och Malmö Aviation för det är ju där jag helst vill jobba. Håll tummarna!

Barnen är söta men det går magsjuka på dagis och SÅ KLART blev jag smittad. Började må hemskt dåligt igår och lade mig vid typ sju på kvällen. Vaknade redan vid elva igen och var sedan uppe hela natten och kräktes. Jag hade världens frossa med.
Nu mår jag dock lite bättre. Har legat i sängen hela dagen och lyssnat på Harry Potter och de vises sten på ljudbok. Det har varit bäst. Jag började vid fem i morse och lyssnade klart just efter lunch. Jag har inte ätit någonting 'ännu men har druckit nyponsoppa i alla fall.

Annars händer inte så mycket. Jag ska flytta nästa helg ut till Djursholm och det ska bli spännande. Jag kommer sakna att bo här med Sara väldigt mycket dock och planerar på att hänga här i tid och otid!

Häromveckan var jag och Sara och reashoppade. Jag hittade dessa fina:

90 kronor på DinSko

Halsband på Ur & Penn för 80 kronor

No comments: