Pages

Saturday 5 September 2009

Getting out but getting in?

God eftermiddag,
Jag sitter i Huskvarna hos Skunken just nu och lekar runt mpå internet medan hon duschar. Jag kom hit igår och vi har inte gjort så mycket mer än typ chillat och försökkt hitta vägar in i USA.

JAg och Skunk villö flytta till USA nästa höst, San Francisco närmare bestämt och det är då INTE det lättaste at tordna kan jag berätta. Vi är nu inna på at tåka dit och plugga eftersom det verkar lönlöst att försöka ordna ett green card.
Nåväl, vi har iaf hiottat ett universitet i SIlicon Walley som verkar riktigt riktigt nice. Ni ska vi bara ordna med allt praktiska och skit.
Det kan hända att vi hamnar i KAnada också för det var mycket lättare :') haaha..

Snart åker jag till UK omg omg :O
Nu ska jag lyssna på The Bled. Puss

No comments: