Pages

Monday 14 September 2009

On my way.

God morgon!

Luleå Airport är typ HELT dött och jag var lite onödig som tog en tidig flygbuss "just in case" för jag har typ 45 minuter att fördriva nu... tur att jag har med mig min dator och TUR att den fungerar <3 Den säger att jag har 1:27h kvar av sitt batteri men jag gissar på att det dör inom en halvtimme, det r så det brukar vara.

Jag har tagit med mig en massa fika som blev över från gårdagen i mitt handbagage och jag undrar om det ser skoj ut för de som sitter i säkerhetskontrollen och kollar igenom röntgen. "Jahapp.. här kommer det två burkar muffins och chokaldbollarm jaja.." :') Eller de kanske åtminstone blir lite sugna :D

Om allt går som det ska så landar jag 11:49 i sthlm. Sen tar det typ en miljon år att ta sig hem för jag tänkte vara billig och åka kommunalt. Dock får vi se om jag väl ids det när jag är framme (A)

Senare idag kommer det folk och ska födelsedagsfika hemma hos oss i Sickla, yey! Jag måste försöka få bukt med min packning med. Varför känns det som om jag enbart packar these days? :') haha.

Puss på er, nu ska jag lyssna på Rise Against och drömma om Californien.

No comments: