Pages

Wednesday 9 September 2009

I aint missing you at all.

Luleå är som gamla vanliga Luleå. Jag har inte ens varit här ett dygn men är så bekväm man kan bli må jag säga. Min säng är the top, alltså bäst, helt enkelt bäst.
Igår var jag hos Diabolica med min dator och vi höll på med den i typ FEM TIMMAR utan att lyckas installera om windows. BRÅKDATOR. Vi ska fortsätta idag och förhoppningsvis lyckas det. Vi har liksom kommit några steg på vägen åtminstone.

Om en vecka flyttar jag till England, DET om någonting är crazy. Dock hemskt fun.
Jag ska försöka börja packa ner lite saker jag tror att jag kan behöva nu.. ^^

Just det, jag har tagit blodprover idag också, ska till tandlökaren senare och på fredag till hjärtläkaren. Får jag inte svininfluensan av att vistas såhär mycket i vården klarar jag mig nog rätt bra :D hah.

åh, ja, det med, jag saknar visst folk. Väldans..
puss
ps. The Ueed är bäst (jag har fått min biljett till London nu :D)

No comments: