Pages

Monday 7 September 2009

Utsidan måste tvättas.

God kväll,
Idag vaknade jag hemma hos Simon och när han pallrade sig iväg till skolan gick jag de tjugo metrarna hem till mig för att spela Zelda. :) I think I got the best deal out of that, don't you?

Jag var ute och sprang en sväng idag men ramlade och skrapade upp händerna, vad straffade mig gud för där liksom? Jag höll sedan på att svimma när jag stod i duschen efteråt och fick sätta mig ner flera gånger. Det är antagligen blodtrycket som spökar.

Daniel kom hem vid tre och vi spelade lite Zelda innan vi gick och handlade. Vi tog hämtpizza på vägen hem och harhaft kalasmiddag. Jag mår dock inte riktigt hundra i kroppen så jag kunde inte äta så mycket. Jag känner mig typ skakig, har ont i magen och mår lite illa. I sure hope att det går över snart. Vi har sett en film som hette "up" som faktiskt var riktigt kul. Det är en ny Disneyfilm så... Då har man ju lite förväntingar.

Jag ska sova alldeles strax. Jag åker till Luleå imorgon och ska bara packa min väska klart och ordna med allt. Det känns som dessa veckor och kommande är enbart planering, planering och planering.

So pray, We go our own way

No comments: