Pages

Sunday 8 March 2009

Earthquake.

She has an earthquake on her mind. Apparently the kind that would bury us alive.

Söndagar är så sega och jag är så trött. Jag somnade typ fem igår, eller.. imorse och klev upp innan nio. Gårdagen var dock så himla himla kul.
Det var först tänkt att vi skulle ut men jag orkade verkligen inte. Istället så stannade jag, Marcus, Martin och Anton kvar här i liljeholmen och hade en hemmafest med bra högtalare och singstar. Sara kom hem senare och sedan även Linda och co. Så festen kom väl igång på riktigt vid tre-halv fyra :') Därav blev allt.. rätt sent.

Idag är jag bara jättejättetrött. Jag + Sara + Linda ska iväg och äta och handla en sväng innan vi ska se film ikväll. Imorgon är det upp och jobba igen.
Veckans schema ser hitills ut som att jag kommer att jobba Måndag, Onsdag och Torsdag. Håll tummarna för mer!

Still we give ourselves away

No comments: