Pages

Monday 23 March 2009

So what.

I'm still a rockstar.

God kväll. Jag sitter här i superlägenheten, drickandes kvällsro-te med kamomill och undernart sällskap. Dock lämnade jag ett bra sällskap i form av Malin i Jakobsberg :( men hon ser jag på jobbet imorgon åtminstone.

När jag åkte hem från Jakobsberg idag efter att jag och Malin sett halva Kung Fu-panda var jag VÄRLDENS packåsna. Jag hade min backpackerryggsäck full med saker, en tygkasse, en ryggsäck och en annan väska med mig. Jag höll typ på kollapsa på vägen ner mot pendeltåget.
Dock kändes det som om jag var med i en film när jag väl satt på tåget. Jag plockade upp mina hörlurar och lät världens fucking bästa band The Used förgylla alla de miljoner stationer jag åkte igen. Jag hade till och med lite högre volym än jag borde. Filmkänsla 1.0.

Jag såg btw nyss The Used's turneplan och det hugger till i maggropen. USCH. Jag blir avundsjuk på varenda kotte som får ta del av deras kärlek live.

ÅH jag älskar er.
<3

No comments: